2009-01-22
 15:11:26

22jan09

Dagen har inte varit super bra, jag vaknade med huvudvärk men det brydde jag mig inte om vafan ont huvudet har jag ju jämt men sen i skolan så började jag måilla så jag gick hem f¨rån skolan, när vi hade bild.
Sara är också sjuk men förhoppningsvis så är hon frisk och kry snart.
Idag hade jag SO som första lektion och där har vi börjat snacka kommuner, vilket var halv tråkigt eftersom vi fick läxa och jag hatar läxor.
Sedan hade jag språk, där jag inte orkade göra nåt på, så jag slappade bara óch tittade på vad de andra gjorde men jag kanske skulle gjort litte matte men nu är det försent.
Efter denna lektion så hade jag NO med Lena Fransén Andersson och där skulle halva klassen labba och den andra halvan foick göra en helt annan sak som att svara på frågor och det fick jag gör idag.
Så jag svarade på de frågorna med Sofia,Josefina och Axel. Det gick sådär för jag fattade ingenting, absolut ingenting.
Sedan fick jag reda på att våran lärare i NO (som vi egentligen har) Helena ska komma tillbax efter födseln av en lite gullunge, Kanske inte ska ha oss utan ha en annan grupp eftersom deras lärare bara ska jobba 50procent så kanske de ska Helena. För från början skulle de ha Lena som vi har nu, Och det betyder om Helena ska jobba med dem så får vi ha Lena ända fram till Sommarlovet och då lovar jag att jag kommer klaga, för jag vill ej ha henne.
Sedan åt jag lunch med Kristina och sedan efter den gick jag hem för då klarade jag inte av att vara i skolan längre, men när jag kom hem så bädda jag om i min,mamma,Pappa och Christians säng.
Eftersom mamma ska tvättstugan idag.
Men nu ska jag hitta på nåt annat: typ titta på film men kanske skriver sen.
Pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: