2009-01-20
 21:53:18

20jan09

Lite bilder från Sara's middag i lördags:
Sara innan alla kom när vi fixade oss e hon lite söt?<3
Jag innan alla kom, jag och Sara hade varit i Skärholmen dagen innan och köpt precis samma klänning eftersom båda gillade den.
Sara med sina rosa vakra ögonfransar från Make up Store.
Dessa drycker blev Drinkar, Catus passade bäst med Passion och sedan fattar ni väl vinker själva.
Dessa var filmerna vi såg, en skräck, en Thriller och en komedi som sög.
Så blev glasen :)
Min present till Sara Ekman <3
Alla tjejer som var där; Linnea, Sara H, Min Sara E Och Meems:)
Detta var några bilder.

Igår:
var jag på gården Med Sara och Sebbe typ till kvart i nio och då åkte jag hem och såg på Csi och sedan såg jag de sista 30min på Idrottsgalan typ.
Sedan sängemn typ.

Idag:
Det började vi med Idrott som typ för vi tittade på en film om isvett, och vad har vi sthlm för nytta utav det hallå det är ju som på sommaren ingen is alls typ. det ska typ norlänningarna lärare sig men jaja.
Sedan hde vi SO där vi hade en hett diskution om Dödstraff, då var man antingen Emot elr För och jag är för Dödstraff.
Förr om nån dödar en mäniska så har den inget att leva för på denna jord iallafall elr så skickar vi upp honom i rymden och spolar yt honom.
Men iallafall mer än halva klassen var för så jag var ju inte ensam iallafall, men jag fick svara på en fråga av Viktor R på Svenskan sen och då sa han så här:

V: Tänk om det var din mamma som dödat tycker du att hon ska dö i ett dödstraff då ?
Jag: A för då är hon inte värd att leva .
(viktor var emot.)
men jag ska åka från mormor nu så jag skriver mer en annan dag:) <3
Mikkan


Emma
PUBLICERAT: 2009-01-21, 16:10:56 | URL: http://emmaabergenback.blogsopt.com

Men den kläningen var väl grumt fin:D<333


Micaela
PUBLICERAT: 2009-01-21, 21:53:07 | URL: http://kramochpuss.blogg.se/

Tack vad gullig du är <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: