2009-01-13
 20:17:48

13/1-2009

Ja det blev jag som fick laga mat men det var inte så svårt att laga mat är det enklaste som finns men det beror väl på vem det är som lagar mat antar jag. Efter middagen så satt jag vid datorn lite och sedan blev det att göra lite matte, eftersom jag inte gör nåt på lektionerna typ så fick jag gör 4upg hemma idag men det gick rätt snabbt, Sedan så gjorde elr rättare sagt så fortsatte jag min tankekarta på svenskan. Där vi ska skriva en spänningsberättelse tror jag det hette.
Min lillebror påminde mig just om att Hansa har börjat jobba i våran skola som idrotts lärare istället för Susan tror jag hon hette kommer ej ihåg.
Åh jag är grymt nervös inför imorgon, jag ska simma igen första gången på ett år för att komma iform och kunna tävla, Och jag har noll kondis alla kommer simma om mig och det är lite pinsamt enligt mig, Men när mamma fick höra att jag tyckte det var pinsamt då garvade hon bara åt mig och tyckte att jag var barnslig.
Hon ringde tillochmed min tränare (Sasha) och berättade och Sasha bara skrattade åt det och sa då ska vi kör konis imorgon, vist är hon elak, men det vista jag redan det var hon redan i skärholmen.
Ne men honh är rätt schysst om inte annat uppmuntar hon när man är ledsen elr bara nere som man kan vara ibland, det är ganska vanligt, iallafall hos tjejor tror jah :P det var iallafall så hon sa och det kommer jag aldig glömma.

Nu är det ungefär bara 1månad kvar till 11Feb och jag längtar grymt mkt <333333333

//mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: