2009-01-13
 17:18:55

13/1-09

Idag hade jag Teknik för första gången och jag är i samma grupp som Sofia och Josefine och vi ska skriva om Vindkraftverk. Och jag vill ha bättre betyg i år så jag ska plugga mer och jobba hårdare.
Vi hade även Idrott som första lektion då men ingen var säker om det var idrott elr inte eftersom de bygger om i idrottsal B där vi brukar ha och nu ska vi dela med sexårs upp till 9 på A- salen. Och idag hade vi idrott och vi körde typ klockan tror jag det hette, det var rätt jobbigt för jag har noll kondis. Men vi ska köra varanan vecka Idrott och varannan ska vi ha terori typ. Som andra lektion hade vi SO och där tittade vi på the green mile (tror jag den heter)  och den den är asbra men sorlig men jag kommer ej få se fortsättningen på Torsdag för jag ska till sjukgymnastik gubbe och träna knät typ. Och sen imorgon ska jag äntligen försöka träna igen och det betyder att börja Simma igen och som tränare kommer jag ha Sasha såklart. Annars hade jag inte börjat träna och eftersom träningen börjar 15.30 så kommer jag inte vara på E-valet  utan sluta 14.10 för att hinna i tid och allt detta tack vare pappa. Älskar honom. Men så måste jag ta med mig ett papper från simningen där det står att jag är med på träningarna såklart också annars hade inte rektorn aldrig låtit mig simma på skoltid.
Till Middag idag ska jag laga Lax med Potatis  tror jag om de har plockat fram det ur frysen annars pallar jag inte laga mat (är ganska lat).
Idag påväg hem när åkte bussen så kom det massar ungar på men innan när jag såg dem så snackade jag med Natta i mobben och då sa jag nu kommer det massa söta små barn på bussen och sedan såg jah att de som var med barnen var Micke och Ann-Sofie. Ann-Sofie jobbade på ´fritis på min gamla skola och Micke är min gamla dagislärare snacka om roligt att träffa de två igen det var as länge sen.
Men nu ska jag titta på The Hills  men ska skriva snart igen.
MvH Mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: