2009-02-25
 13:51:03

Idre dag 4

Idag har jag bara åkt skidor halva dagen pga. min rygg som började värka grymt mkt men nu är det lite bättre iallafall, ¨så just nu är farsan här brevid mig. han och Christian,Bibbi,Andres,Liv,Peter,Malena,Emma och Helena m Familj ner och bowla ner vid sporthallen. Ikväll till mat blir det gulashsoppa, det ska bli gott men imorgon så kommer Harre med familj och äter här då ska vi grilla sedan så kommer Sara och Michelle från Fjätervålen hit och åker imorgon. Men det bästa med Idré är skidåkningen och att jag får träffa Emma, sedan finns det grymt snygga killar här. tex. grannen här på campingen där jah bor. Jag har även pluggat lite idag men inte så spec mkt så snart ska jah plugga ännu mer tror jah iallafall.
Här kommer lite bilder senare :)


detta är mitt hundrade inlägg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: