2009-02-13
 17:04:01

I onsdags

Jadå simmade jag först alltså tränade sedan kom Sara,farsan och Brorsan och hämtade mej, vi åkte till Donken och åt där sedan bar det iväg till ishallen. Tyvärr så förlorade ju Leksand mot Huddinge och Domaren var lite bajsig och fittig, jag tror han hette Niklas Johansson som hade lite svårt att döma. Jonasen hade bra fighter och Presteberg slågs i huddinge båse. Detta var en jävligt bra match och även fast Leksad förlora hade jag grymt roligt och jag tror Sara tyckte det var ganska roligt också. Nu är det bara att vänta på kvalserien mot Södertälje och förhoppnigsvs så ska jag se det.
Ikväll spelar också Leksand mot Nybro i Ejendals och jag tror LIF vinner med 6-2.


puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: