2009-02-01
 03:04:32

God Natt

Ja nu gick Malle,Marcus och Jonas hem precis, Kiki, Jerker och Felix gick hem vid ett tiden. Det har varit as roligt ikvää enligt mej men jag börjar bli ganska trött och sedan har en en farsa som bara gnäller på meh hela jävla tiden. Varför är pappor så jobbiga? jo för de har inga liv, längtar tills jag flyttar hemifrån så jag slipper honom Men ändå så älskar jah Min Far.
Imorgon ska christian ha 11års kalas så det kommer massa snor ungar, e det någon som kan rädda mej från denna grej, jag orkar verkligen inte me massa ungar som bara skriker och härjar runt benen på en. det är gulligt med elr två barn men när det är runt 5, ja då börjar de bli ganska hög ljudnivå enligt mej.
Men nu ska jag sova innan mamma kommer in och gnäller att jag ej gottochlagt mej, det kommer bilder om nån dag på mitt nyfärgade hår.

GODNATT<3

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: