2009-02-02
 21:01:59

Annorlunda

Snart ska jag se på csi men nu har jag tittat på familjen anorlunda, tänk dej ha 9syskon man skulle fan dö, stackars den som är äldst. Massa ungar springade runt benen. Skit alltså. Och tänk dej va morsa till 10barn herrejävlar man skulle inte hinna med nånting själv men jag måste erkäna att det är ganska coolt. Och snacka om tålamod men det jag mest gillar med många syskon är att de måste lära sig om att ta hänsyn till andra barn och det är alltid ett plus enligt mej. Men jag ska erkänna jag skulle aldig vilja ha jätte många syskon men jag har alltid velat haft en storebror som liksom kunnat hålla koll på en. Och som jag som är storasyster måste ha fullt koll på min bror 24/7. Och menar jag verkligen inte att jag hatar att ha en lillebror men det hade varit roligt med en storebror. För de står på din sida när allting händer och kan skydda dej. Men nu ska jag se CSI.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: