2009-12-28
 20:35:03

Saker vi minns under 00-talet

  • Tsunami katastrofen 2004
  • Krashen mot de två tornenen 2001
  • Hammarby vinner sitt första smsguld i fotboll 2001
  • Anna Lindh blir mördad 2003
  • Morden i knutby 2004
  • Orkanen Gudrun 2005
  • Sverige vinner 14medaljer i vinter OS 2006
  • Lordi vinner Eurovision 2006
  • Natascha Kampusha lyckas rymma från sin kidnappare 2006
  • Michael Schumacher lägger av med F1
  • Christer Fugelsang åker upp i rymden 2006
  • Saddam Hussien hängs 2006
  • Orkanen Per 2007
  • Madeline McCane blir kidnappad 2007
  • Ica skandalen 2007
  • Benazir Bhutto dödas av en självmordsbombare 2007
  • Vin&sprit säljs till ett franskt bolag 2008
  • Engla mördas 2008
  • Kronprinssesan Viktoria och Daniel offentligör att de förlovat sig 2009
  • Svininfluenssan 2009
  • Två gotlands färjer kolliderar strax utanför Nynäshamn 2009
  • Rånet mot G4S 2009
  • AIK vinner fotbolls allsvenskan 2009
  • Bajen åker ur fotbolls allsvenskan 2009
  • 20årsdagen av Berlinmurens fall 2009
  • SAAB läggs ner 2009

Det var lite

kramochpuss


Fredde
PUBLICERAT: 2009-12-28, 21:06:44

det hjälper inte att du inte svarar när jag ringer, för jag älskar dig micaela och jag skiter i om du inte älskar mig men du kan vä åtminste svara. Jag vill prata med dig. Dey är slut mellan mig och Sofie och jag vill att det ska bli du och jag igen.

Jag vet att jag sårade dig men låt mig få en chans till så jag kan gottgöra dig för en gång skull.

Vad ska jag göra för att få dig. Du kan snacka med Jonas men inte med mig, han är ocksp det ex, men skillnaden är att jag älskade dig när vi va tillsammans Jonas uttnytjade dig. Jag skulle göra allt för dig, döda skjuta allt men du dissar mig.

kan du åtminstne ring för jag vill ha dig och bara dig..



ÄLSKAR DIG MICAELA NORBERG KAN DU INTE BARA FATTA DET, JAG ÄR BARA JAG SNÄLLA FÖRLÅT MIG ÄLSKLING!


Micaela
PUBLICERAT: 2009-12-28, 21:31:04

Jag vill inte ha något med dig att göra Fredrik och det är stor skillnad mellan dig och Jonas och det är att han inte var otrogen . Och jag skiter i att dedt är slut mellan dig och Sofie, en gång otrogen alltid otrogen. Och jag skulle aldrig falla så lågt att bli sårad av dig igen och det vet du. Jag gav dig tv chanser men du sumpade båda så just varför ska jag förlåta dig, jag förstår verkligen inte det. Det är klart att jag älskar dig men mitt hjärta är inte ditt och det kommer aldrig bli något mellan oss igen. Och jag tänker inte ringa dig och blanda inte in Jonas i allt jämt och ständigt, han har aldig gjort dig något.

Ledsen Fredde men jag är less på allt med dig för det är bara dramatik.


Fredde
PUBLICERAT: 2009-12-28, 21:45:10

Du är så omogen Micaela, varför inte bara acceptera att jag älskar dig.. Förlåt mig, jag är bättre än alla andra killar du känner.

Ja jag var otrogen men du blev tillsammans med Jonas ganska snabbt efteråt så du kan inte säga att han inte uttnytjade dig. Du skulle kunna flytta hit om vi blev tillsammans igen älskling, ge mig en chans kom igen baby. Du är het speciellt i underkläder kommer igen nu älsk.... Älskar dig du kan väl ringa Älskling <3


Micaela
PUBLICERAT: 2009-12-28, 23:31:09

Stick och brinn din korv och jag skiter i allt du säger. HATAR DIG



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: