2009-12-23
 21:00:00

Love Actually

Nu är strax Anna Ankas uppesittar kväll slut och då blir det Love Actually på trean och slappna av. Sen imorgon bitti så blir det att gå upp tidigt, ta en dusch och sedan blir det risgrynsgröt hemma hos Farmor. Efter det blir det att åka till pappas moster Signe och den andra minns jah ej namnet på s grav, sedan vidare till farfars grav i spånga. Sedan åker jag och mamma och lämnar av pappa, christian och Farmor och då drar jag och mamma och hämtar min moster och mormor å sen åker vi till min mammas mormor och morfars grav och sedan blir det hem och titta på Kalle Anka. Men jag vill ju hellre se på Anna Anka men men. Traditioner är som dem är så jag får se reprisen istället.

På Juldagen ska vi äta lunch hos farmor, sedan ska vi ha gäster på kvällen; Familjen Blomqvist, Familjen Doland, Jonas (malles farsa) kanske Malle, Familjen Wase och Familjen Linged. Det ska bli super kul .
Annandagen då far vi till mormor där vi ska äta middag. Det är min jul ska se om jag hinner skriva några ord imorgon men jag är skeptisk. Kram kram och GodJul <3


Jonas & Sofie
PUBLICERAT: 2009-12-23, 21:25:43

God Jul Gumman <3

hoppas du får en bra jul med mycket klappar, vi måste träffas snart.



Många kramar

Jonas och Sofie



Ps

Fredrik hälsar han med!!

Ds


Micaela
PUBLICERAT: 2009-12-27, 12:52:14

tjena, God jul på er också.

hälsa tillbaks till idioten..

kram micaela



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: