2009-08-01
 13:36:05

Öland

Efter ha varit på Öland i två veckor så känns det ganska skönt att få åka hem på fredag till min egen säng och jag måste erkänna att det har vari en av de bästa sommrarna i mitt liv. Italien resan kommer ni få reda på mer senare när jag har tiden att skriva mer om den men när vi kom tillbaka till Öland så kom vi på Lördagen och sedan åkte vi ut igen efter som det kom folk som vi kände. Så dorg vi ut med husbilen till Byxelkrok,trollskogen och böda sand/hamn. Det var super mysigt tyckte jag iallafall. Men det hände också en ganska scary grej mamma halkade och slog i ryggen så när hon kom hem till stockholm så belv hon sjukskriven en vecka. På min födelsedag så åkte vi till Målilla och såg på det laget jag hejar ¨på i Speedway Dackarna. Det var kul men en jävla äcklig krasch som Andreas Jonsson, Grzegorz Znegota, Adrian Medzinski och Daniel King vad med om. Den som såg ut och som tog den hårdaste smällen var Andreas som skadade ryggen. Han och Daniel King åkte med Ambulans till Sjukhuset, efter 45min så skulle heat 1 omstartas och då i näst sista kurvan så serdet ut som däcket fastnar hos Zengota som också fick åka till sjukhus. Det var ganska läskigt. men annars var det en väldigt intressant match. Ludde Lindgren var grym medans det var en besvikelse att se att Dackarna tyvärr förlorade när jag var och såg på dem men de vinner kanske nästa gång får vi hoppas :)
Idag blir det att se GP-serien, kanske ringa Malle eller något annat skojigt för här händer det ej så mycket och min träning känns inte alls bra så jag ska ta ett snack med Sacha och kanske Jens också så jag får ordning på knäna och vaden. ha en trevlig dag så skriver jag snart igen ..

pussochkram

ps
   Eddie Läck är skadad och kommer ej var med på försäsongen för brynäs.
                                                                                                                                     ds



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: