2009-08-10
 22:54:34

22.44

Just nu är Beck på tv det är ganska najs och idag har jag varit i skärholmen med Kikki , Hon köpte ett hals band och jag köpte string. Sedan har det varit ganska mycket slapp. Hörom natten sov jag två timmar eftersom jag låg och smsade med Andreas till 4-tiden på morgonen sedan vaknade vid 6-tiden för att Pappa inte stängde dörren till mitt rum. Så den dagen mådde jag inte spec bra alltså, jag trodde att jah skulle dö..

Längtar just nu tillbax till Lido de Jesolo i Italien och allt vad det innebär. Det var underbart där, varmt och en stor strand. Imorgon ska jag först iväg till Läkare och sedan klippa håret. Sedan på kvällen ska jag gå på bio med Malin. Det ska bli kul har ej träffat henne sen konfa lägret i början av sommarlovet. Så det ser jag fram emot. På Onsdag ska jag träffa Andreas.  och sedan på Torsdag blir det Speedway med kikki.

Men nu ska jag titta vidare.

puss hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: