2009-04-22
 21:07:34

Onsdag

Idag var jag i skolan först sedan åkte jag till träningen och tränade och det gick bra fick reda på att jag ska tävla på vårsimianden, det är lite läskigt men strunt samma. Huvudsaken är att det gick bra att träna. Sara ska ej hänge med till Örebro eftersom hennes brorsa ska rida in och det är ju klart att hon ska se  på det. Så jag försöker att få med någon annan med lär sluta med att jag kommer åka själv. När jag ändå ska dit så ska jag simträna varje dag i simhallen där måste komma iform nu. Detta lär bli intressant eftersom jag ska träna med min brorsa. Men nu ska jag titta på tv och byta om och sedan gå och lägga mej.
Christian och jag har bytt rum så han sover i mitt just nu och jag i hans eftersom jag har ont i ryggen men mamma och pappa vet ej om det. så jag vill ej klättra.


pussochkram.

ps
   Berätta för era föräldrar att ni älska dem oftare, de behöver få veta det.
                                                                                                                               ds



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: