2009-04-25
 22:54:18

Middag

Till middag idag blev det grillad Entrecote med pommes, det var grymt gott och det var fett mysigt att sitta där på baksidan med solen i ansiktet och höra fåglarna kvittra men tyvärr så började även blåsa så det blev kallt ganska snabbt sen men strunt samma. Efter middagen så blev det GP-serien tittande vilket var ett glatt form besked av svenskarna, sedan när det var slut var det att springa ner och se de sistra minutrarna av Matchen mellan Sverige - Österrike och nu så sitter jag och skriver detta inlägg med tvn på där de interjuvar Omark tror jag det är lyssnar ej så noga. Samtidigt hör jag mamma gå runt på övervåningen. Nu tänkte jag va uppe ett tag till men är ganska seg i dag, har haft huvudvärk, för jag har druckit för lite vatten. Jag har fått tillsägelse att dricka 2-3liter vatten varje dag men jag är ej van att göra det så det är ganska svårt att hålla sej till det. Imorgon blir det landträning som jag har fått tillsägelse att göra och ganska mycket stretcing samtidgt måste jag plugga en massa imorgon så min dag imorgon kommer ej bli kul.

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: