2009-04-29
 18:41:21

Isabella "Bella" Månsson

Du betyder gumman vi har känt varandra sedan du gick i 3:an och jag 4:an tror jah och vist vi har haft våra bråk men vi har alltid hittat tillbaka till varandra och när vi umgås har vi allt grymt kul. Eftersom båda två sjunger som kråkor och kan ens ej hela låtarna när vi sjunger. Vi ha alltid haft kul. Asså jag kan ej skriva sådana texter men du betyder mest och jag älskar dej gumman och jag skulle göra allt för dej och om en enda kille sårar dej så kan han börja planera sin egen begravning. Du lyssnar alltid, stöttar och försöker alltid göra allt för att jag ska bli glad när jag är ledsen och det lyckas du alltid med. Du är nog den jag umgås mest med just nu och den jag litar på mest just nu <3

Älskar dej best friends foreever <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: