2009-04-13
 20:44:40

hopplöst

Har ni någonsin känt att skolan är helt hopplös att man lika gärna skulle kunna hoppa av skolan redan imorgon, jag gör det just nu och det jobbiga är när jag gick i 7:an elr rättare sagt började sjuan då allt var bra så satte jag höga krav på mig själv. Jag sa att jag skulle bli läkare med de högsta betygen men med den pressen så har jag nu märkt att det är menigslöst att ens försöka.  Jag vill så mycket mer men kommer inte längre än såhär och när du går i en skola där alla blir missnöjda elr nästan alla tjejer iallafall har 6VG och 6MVG och är missnöjda så känner man sej som ett missfoster. Jag är längt ifrån alla i min klass, jag har svikit min engelska lärare genom att göra ett felsteg vilket kan göra att mitt betyg sänks där med. Vad kan jag bli med de betygen jag har? dagisfröken? :S det vill jag inte ens bli. Alla ni som ej har börjat 7:an elr 8:an sätt inte stora krav på er själva för det är bara ni som blir missnöjda, som tappar glöden av att skaffa nåt arbete alls. Jag börjar 9:an efter sommarn och har en hjärna som en 10åring.

kramochpuss.

Ps
    Mitt data dampade på inlägget innan.
                                                                      ds


Anonym
PUBLICERAT: 2009-04-13, 20:51:20

Kom ihåg att det inte spelar någon roll vad du har för betyg när du slutar åttan. Det är betygen i nian som du söker till gymnasiet på. Så du har fortfarande massor av tid på dig att plugga upp betygen. Det viktigaste är alltid att inte sätta höga krav långt bort. Sätt mål som är nära som du kan nå upp till. När du sedan är där så sätter du ett nytt. Ett år är lång tid så du kommer hinna plugga upp betygen, var inte orolig...


Mikkan
PUBLICERAT: 2009-04-13, 20:55:33 | URL: http://kramochpuss.blogg.se/

Tack vem du än nu är :)

skriv gärna ditt namn nästa gång <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: