2009-04-26
 19:55:35

Gud vad pinsamt

Hallå vad håller Kalmar FF på med de spelade match i svenska cupen idag och de förlorade mot Sundsvall, De var svenska mästare förr året och förlorar mot ett superettan lag. Det är en anning pinsamt med det visar sig att Kalmar FF kanske inte dugar och jag undrar om de verkligen gör så bra de kan och just nu kan jag bara säga grattis Sundsvall och Kalmar FF kan man bara säga vakna upp och se till över att vinna mot bajen. Det är min största önskan men just nu är de inte ens värda att just vunnit Allsvenskan. Nu ska jag lägga mej i soffan .

pussochkram


bella
PUBLICERAT: 2009-04-26, 20:43:03 | URL: http://isabellamansson.blogg.se/

hahah men jag är ett problem! folk ska jämt laga värsta specialmaten till mej då!


roffe
PUBLICERAT: 2009-04-27, 20:40:42

Skönt att ni kommer och bjuder oss på 3 enkla poäng.

morbror bajen.


Mikkan
PUBLICERAT: 2009-04-27, 20:47:42

Nejdå Bajen eh så dåliga så den vinner KFF <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: