2009-04-17
 16:57:27

Grannen är fett läskig

Vi har en granne som kanske är typ 70-80år gammal som är senil och för några veckor sedan sprang hon efter mig och skrek Mördare. Sedan åkte hon in på pyske men nu är hon tillbaka, igår såg jag henne stå på Lasse och Margaretas tomte och prata med sej själv och samma sak idag. Asså fett läskig.
Jag är grymt rädd att hon ska få för sig något och sedan hämta en kniv, det är ju synd om henne men hon är grymt läskig och jag tror inte jag är den ända som är rädd för henne. Hon springer i trapperna hos grannen och tittar in genom fönstret hos folk. Tror mäniskor har fastnat i massa saker, ringer polisen och Ambulans. Hon lider av det här men får hon någon hjälp? nej inte vad jag märker, så fårhon ingen hjälp.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: