2009-04-25
 16:01:14

15,51

Just nu sitter jag och lyssnar på massa gamla låtar som jag lyssnade på under min fjortis period, Ochdet var typ i sjuan så det är ju ett tag sen. Jag la upp nåra låtar som jag lyssnade och sjöng på då. Min mins gamla goda minen då men ärligt talat så är det inget jag längtar tillbaka till. Även fast det var ganska kul ibland men det skappade också massa problem. Jag som skrev att jag skulle gå upp och ta en dusch fastnade framför datan så jag ska väl snart gå upp coh ducsha och det blir mycket plugga imorgon och det är inget jag ser fram i mot. Jag måste skriva klart min engelska uppsats, lära mig engelska glosor och sedan måste jag göra NO-läxan. I veckan måste jag även packa inför Örebro och jag kan ej bestäma vad jag ska ha med mig, Jag vet att jag ska ta med mig min tränings baddräkt, en bikini men sedan vet jag ej, kanske leopard kläningen som jag bara har använt en elr två gånger och första gången var på Saras 15års fest. Imorgon måste jag komma ihåg att ringa och gratta Emma som fyller 17år. Plus att heka min kropp svider har bränt mig på armarna, brösten och på benen. Det gör fett ont och måste smörjas in ganska snart. Nu måste jag bara få färg på ryggen, sedan måste jag bara hålla kvar min färg. Ikväll spelar sverige mot österrike har jag för mig och matchen börjar 20,00 så den missar jag idag för jag ska se på GP-Serien och det är mycket roligare enligt mej just nu eftersom enligt mej så har tre kroner 3 usla målvakter med sej. Men det är vad jag tycker men det tycker säkert ej så många andra.

kramochpuss


bella
PUBLICERAT: 2009-04-25, 16:41:49 | URL: http://isabellamansson.blogg.se/

jag vet :( började gråta när jag läste den, haha.

ååh, jag vill oxå ha färg :(


bella
PUBLICERAT: 2009-04-25, 17:21:50 | URL: http://isabellamansson.blogg.se/

hahah jamen du blir ju brun sen :D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: