2008-12-15
 18:16:56

Idoiot

Asså fatta att ingen tycker om dej, det är bara en persson kan du inte fatta det?!

 strunt samma jag har varit ganska dålig på att skriva.
I fredags var jag hemma hos Sara meningen var att vi skulle baka till Disa men i stället så åt vi upp degen, lite senare kom Michelle.
Sedan typ snackade vi alla i telefon.
I Lördags var jag hos min Kusse som fyllde 5år med mormor och jag sov sedan hos mormor.
dagen därpå bakade vi Kakor mm.
Och idag var det skola igen och det var segt som vanligt men när jag kom hem så gick jag och Nicki och hämtade hennes lillebror Adrian.
Han är as gullig och bara tre år.

Nu är det dags att börja tänka på vart jag ska Praoa någonstans jag har typ funderat på dessa:
Dagis
Konsum
Lindex
Mäklarringen
elr
Målare.
men vet ej vad jag vill.
Men ska fixa lite grejor nu:)
Puss hej


Emma^^
PUBLICERAT: 2008-12-15, 21:21:36 | URL: http://emmaabergenback.blogsopt.com

Fick lära mej några nya saker om dej idag<3 rätt intressant att läsa faktist, saknar dej grymt mkr ska du veta<3333


Fredrik
PUBLICERAT: 2008-12-16, 21:02:13

Haha Du på dagis, du kommer slå ihjäl barnen och målare det är det bara killar som ska arbeta med



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: