2008-12-05
 16:34:12

Fredag :)

Jaha då var det fredag igen och en hemsk fredag för jag är fortfarande sjuk med feber.
Morsan och Farsan kom hem vid halv tolv tiden tror jag och ikväll ska pappa ut så då blir det mamma, jag och Christian men de två ska väl se på nån film medans jag ska se på hockey.
Mariestad BoIs mot Leksand Stars på tv4sport. klockan 19.00.
Leksand vinner med 4-2. (kan vi hoppas)
Idag när jag varit hemma så har jag städat hela huset och pratat med Linda och Emilja:)
Ni två betyder<3
Och imorgon blev inställt, jag skulle varit med Sara och bakat Pankakstårta men eftersom jag är sjuk så funkar ju inte det så det blir att kolla film imorgon hela dagen tror ja:)
vi tre föralltidJag,Malin och Agnes från lägret i sommras, det var roligt
sakner er två grymt mycket.
även fast jag träffar Malle ofta.
<3

skriver mer senare ikv'äll kanske<3
puss och kram/micaela



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: