2008-12-16
 20:57:44

16/12-2008

Bara 3dar kvar i skolan nu, hoppas att dessa dagar går snabbt<3
Vi skulle typ ha tittat på film på SO:n men han typ bara, jag ska gör nåt jag aldrig gjort förr, jag ska börja vårtarminen med att se på Film så vi fick fortsätta att jobba med USA:(
trist.
Jag kan ej bestäma mig om jag ska se på Titanic på trean elr se på Wallander filmen men det märks väl senare:) men en sak jag ska göra är att se Eftersnack för Antonio Lindbäck ska vara med.

Imorgon ska jag baka med klassen (typ peppakakor och lussebullar) så vi börjar typ 20min tidigare än vanligt:) och på Fredag ska jag och Sara åka in till stan och kolla efter en rödkläning.
efter det ska vi gå och se Twighligt på Heron:) längtar redan.

Men ska gå och snacka med Farsan om nåt men skriver snart igen<3

Kram mikkan

Ps. det kanske e mycket stavfel men det är för att jag kollar inte genom det jag skriver innan jag lägger in den i bloggen. Ds.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: